onsdag 26 januari 2011

Spartacus Invest Forum

Jag bytte nyligen blogg-tjänst till denna (blogger). Det ångrar jag inte en sekund. Jag är ju inte gammal inom bloggandets konst heller och lär mig ständigt mer. Vilket för mig personligen varit väldigt utvecklande.

Full av fortsatt experimentlusta har jag nu också provat att sätta upp ett enklare forum. Ta det för vad det är - jag som utforskar och experimenterar med internets möjligheter.



Tycker du att det vore kul så är du välkommen att titta in!

Du finner en länk dit uppe till höger på bloggen, eller så kan du klicka här: Spartacus Invest Forum

5 kommentarer:

  1. Kul initiativ! Tycker det är brist på bra forum för fundamental analys. Reggar direkt!

    SvaraRadera
  2. Instämmer i föregående kommentar!

    SvaraRadera
  3. Tack! Jag hoppas vi kan göra någonting utav det. :)

    SvaraRadera
  4. Vad är din vision med ditt forum? Vill du ha ett stort centrum för värdeinvesterare att diskutera på och hjälpa varandra? Eller vill du bara ha några av dina läsare samtidigt som du skriver dina "anteckningar".

    Det känns som om att du presterar för att skapa den andra, men blir besviken för att du inte når den första :P Om du vill ha den första så får du kämpa lite mer med att sprida ordet.

    SvaraRadera
  5. Tack Vanderay för att du satte ord på det! Det är nog det som är pudelns kärna. Jag har ingen klar vision eller strategi för forumet. Ibland behöver man någon som helt enkelt säger det till en. :)

    SvaraRadera