söndag 20 februari 2011

Cornucopia = Lars Wilderäng

Bloggaren Cornucopia, vars blogg jag liksom många andra från tid till tid läser, har nu avslöjat sin identitet i samband med lanseringen av sin bok Midvintermörker.

Det visar sig att (om man nu inte är konspiratorisk och tänker sig att detta är ett annat alias... ;) Cornucopia är 41-åriga Lars Wilderäng. När Lars inte bloggar så säljer han bl.a. ved och julgranar från sin gård Ängsjödals gård: http://www.angsjodal.se/ utanför Sätila (Marks kommun, ca 40 min från Göteborg)

Mer om boken kan ni läsa på hans blogg, bl.a. här: http://cornucopia.cornubot.se/2011/02/omslag-till-boken-midvintermorker.html#comments

Eftersom Cornucopia/Lars skriver många tankvärda inlägg( även om jag inte håller med om allt) samt håller i min mening en hög kvalitet på sitt skrivande (ljusår ifrån mina egna enkla inlägg) hoppas jag att jag här kan bidra med lite reklam för honom och hans bok. Boken är säkerligen en läsuplevelse.

Lycka till med lanseringen Lars.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar